اساطین

نوشت‌های یک زندگی فنی با ته مایه مذهبی

اساطین

نوشت‌های یک زندگی فنی با ته مایه مذهبی

زندگی کوتاه

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۳۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من رامین هستم و این اولین مطلب وبلاگم است. در اینجا برخی از تجربیات شخصی خودم که احساس می کنم بیشتر به درد دیگران بخورد را قرار می دهم و سعی می کنم تا حد ممکن ساده و کوتاه بیان کنم.

 

از «بیان» هم بابت فراهم کردن این سرویس و مکان حرفه ای برای بیان عرایض شخصی خودم سپاسگزارم.

 

امیدوارم هر کسی در زندگی تجربیات خودش را برای دیگران بازگو کند

و

امیدوارم هر کسی از تجربیات دیگران بیشترین بهره را در زندگی خود ببرد

 

چه خوب است که یادمان باشد زندگی کوتاه تر از آن است که هر چیزی را خودمان تجربه کنیم...

 

شاد و خرم و پیروز باشید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۸
رامین فیروز

نظرات  (۲)

سلام

خوشحال میشم از سایت ما هم بازدیدی داشته باشید.

با سلام
دمت گرم انشاء ا... همیشه موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">